HTML

IndaFotó képek

Utolsó kommentek

Kisfröccs!

Kisfröccsből mindig lesz még egy. Életből nem biztos. Örök igazság ez, aminek megértéséhez kocsmába kell járni. A kocsmába járás életforma. Ilyenkor történetek tapadnak az emberre, amit már soha nem rázhat le magáról.

Friss topikok

Linkblog

2008.09.23. 15:02 csigaszem

Betekintő

Részlet egy régi levélből, mindegy is, kinek írtam.

 
"A vacsora kitűnő volt, s így, hajnali fél négy után is a desszertet eszem Olivérrel a szerkesztőségben, gyümölcsmixet Sangriával, vödörből. Isteni. És nem csak azért, mert megint elég tompára ittuk magunkat, hanem mert elég populáris műfaj. Mondjuk ma érdekes napom volt, elmesélem, mert részegen nem csak a szám jár néha, hanem a kezem is: dél körül keltem, itt a szerkesztőségben, a hátam tök jól felvette  a fotel alakját. Aztán segítettem Jimmynek kicsit a kaja előkészítésében, majd érzéki tust eresztettem magamra, és már viszonylag frissen, a szigorlat eredményétől, és az esti alkohol mennyiségétől kissé kábán elindultam a Betekincs nevű egyik kedvenc kocsmánk (fehérvári sétálóutca) felé. Ott egy, azaz 1 kisfröccs, vagyis mégiscsak 1 deci bortól készen voltam. Hiába, ha az ember egy heti éjszakázás után egy kiskanálnyit is iszik, beáll. Ezt tette derék szervezetem is. És egész napos piáláson vagyok túl mégis, mert nem bírtam megállni, hogy ne igyak a saját egészségemre, annyira nagy csatát vívtam a tisztelt tanári karral az irodalom szigorlaton."
 
Ez alapján jutott eszembe újra a Betekincs. Székesfehérvár sétálóutcáján igen pazar környezetben fekszik, illetve feküdt, mert azóta kicsit átépítették ezt a helyet is, új tulaj, satöbbi,  és ilyenkor a régi hely megszűnik létezni.
Minden évben a terasz nyitását vártuk a legjobban, lestük, mikor rakják ki a zöld műanyag székeket, köztük a mieinket, amik hozzánk idomultak már, és néhány ember, aki ismert minket, átadta nekünk, mikor odaértünk.
 
Hiányzik a diákélet.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kisfroccs.blog.hu/api/trackback/id/tr16677658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása